דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירה מקבלן - למה צריך מעצב פנים? 

מאת    [ 09/01/2014 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 1982 פעמים ]

ברכות,
קניתם את דירת חלומותיכם בפרויקט מיוחד. דירה מקבלן. המיקום נפלא, המפרט מאוד מפנק והסטנדרט גבוה. אבל האם הדירה, כפי שהיא מוצעת לכם באמת תואמת את הצרכים שלכם?
תתפלאו לחשוב אבל התשובה היא לא בהכרח כן. לכל משפחה יש את הצרכים שלה ולכן בית שלא תוכנן בדיוק עבורכם יכול שלא להתאים לכם. הבית מכתיב את אורח חיינו. את התנועה בדירה, את מרחב המחיה, את רמת הנוחות שלנו וכו'. לכן חשוב שהבית יתאים לנו בדיוק לצרכים. לא אחת שומעים על מקרים שבהם הדיירים מגלים, אחרי שנכנסו לבית חדש שנוצרה בו התנהלות שלא מתאימה להם למרות הסטנדטים והמפרט הגבוהים שניתנו.
את התופעה הזו ניתן למנוע בקלות יחסית.להתייעץ עם מעצב פנים.

הנה כמה דוגמאות לכוונתי. נקודות שכדאי להתחשב בהן כשקונים דירה מקבלן, ומעצב פנים יכול לעזור בהן על מנת להתאים את הבית בדיוק אליכם

סידור פנימי של הדירה: לרוב דירות הקבלן מחולקות לחדרים בצורה מסוימת ודי סטנדרטית. האם החלוקה הזו מתאימה בדיוק לצרכים שלכם כדיירים? לא בטוח. אתם צריכים להתחשב במספר הנפשות בבית ולחשוב מה יהיו הצרכים שלכם עוד חמש או אפילו עשר שנים. ייתכן שייצטרכו בעתיד להפריד בין אחים לחדרים נפרדים. האם זו אפשרות בסידור הנוכחי של הבית? האם חדר השינה של ההורים עם חדר הארונות והשירותים הם בגודל שמתאים לכם? יכול להיות שבשינוי קטן, בעת הבניה, ניתן להגדיל ולרווח את החדר ולהפוך אותו לסוויטה מפנקת. יכול להיות שבחשיבה קצת אחרת אפשר להגדיל חדר מסויים או להשמיש פינה שאינה מנוצלת. מעצבי פנים יישבו איתכם ויתאימו את התכניות למשפחה שלכם עוד לפני שלב הבניה. כשהבית יהיה גמור לא תצטרכו לערוך שינויים שידרשו שבירת קירות וכו.

תחביבים: אם למשהו מבני המשפחה יש תחביב כל שהוא, האם יש מספיק מקום בשביל זה? מעצבי פנים יודעים לשאול את השאלות האלו ולתכנן את הסידור הפנימי של הדירה כך שהתשובות והפתרונות יהיו לשביעות רצונכם. כך שיהיה מקום לשים את הפסנתר ושיעורי הנגינה לא יפריעו לשאר דיירי הבית... כך שפינת העבודה תהיה במקום מוצנע יחסית... כך שיהיה מקום לאוסף המיוחד של בעלת הבית... אלו הן רק כמה תרחישים.

בחירה של חומרים: כמו למשל הכלים הסניטרים, הריצוף ואפילו המטבח. במקרים מסוימים הקבלן מפנה אל הספקים שלו ושולח אתכם לבחור לבד. זה נחמד... אבל יש מי שצריכים עזרה של עין יותר מקצועית ועיצובית כדי לכוון אתכם ולראות איך כל זה יתאים לאופי ולאוירה שהייתם רוצים שתהיה אצלכם בבית. אז ישנם אנשי מכירות שמסבירים מצויין אבל רצוי להתייעץ עם מעצב הפנים שיתאים את הפריטים האלו גם לריהוט שיש לכם, לצבעוניות שמתאימה, לאופי שלכם וכמו שציינתי, לצרכים שלכם.

חשמל ותאורה: נושא רגיש. תמיד חסרים בסוף שקעים לחשמל או שהם ממוקמים לא נוח והתאורה לא באמת משרתת אותנו כמו שאנחנו רוצים. מעצב פנים יודע לשים דגש על שני הדברים האלו. להבין איפה צריך להוסיף שקעים ומפסקים מעבר למה שהקבלן נותן. למשל, שלא יחסרו שקעים בחדר האמבטיה או מיקום של מפסקים ליד המיטה. וכנ"ל לגבי תאורה. מבלי להכנס לבחירה של גופי התאורה, חשוב שאיש מקצוע ייתן את הדעת היכן הכי נכון למקם את גופי התאורה עבורכם. כאלו שיהיו פונקצוינלים וכאלו שיתנו תאורת אוירה. למשל, איפה יהיה שולחן העבודה והאם תהיה עליו מנורת עמידה או תאורה מהתקרה...

רכישה של דירה חדשה היא צעד מאוד חשוב בחיים שלנו והשקעה שאמורה לשרת אותנו לתקופה ארוכה. חשוב לא לזלזל בפרטים הקטנים שצריכים לקבל את מלוא תשומת הלב ויעזרו לנו להנות מהבית בהתנהלות היומיומית. ליווי של מעצב פנים יסייע להפוך את הדירה למקום שיהיה הכי נוח ומתאים עבורכם. ויפה שעה אחת קודם, עוד לפני שמתחילים בבניה.

 

דנה מורן - עיצוב פנים  מתכננת ומעצבת בעיקר מקומות למגורים. בנוסף, מסייעת ביעוץ בזמן רכישת דירה, לקראת שיפוץ, בעיצוב הפנים ובהלבשת הבית.  www.danna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב